marți, 11 ianuarie 2011

Pentru altii...

Aseara m-a durut stomacul ingrozitor! (din cauza prostiilor pe care le tot mananc...asta, atunci cand mananc ceva).
Stateam in bucatarie pe la 12 si un pic si imi savuram sandwici-ul si canuta cu lapte...
Primul gand a fost acela ca ar trebui sa mai adaug ceva la lista mea de "Pana la 20 de ani" : sa am un program de masa, si sa mananc sanatos!
Intr-o fractiune de secunda insa, am constientizat ca toate lucrurile de acolo, toate chestile pe care le-am planificat sunt doar pentru mine...
Si pentru ceilalti ce faci, Alice? mi-am zis...

" Nu trebuie să reflectezi prea mult pentru a-ţi da seama, din viaţa de zi cu zi, că fiecare existăm unul pentru celălalt." nu?!Asa ca azi iti ofera un zambet larg, o imbratisare calda, un pupic fugitiv si o portie de ras!

Mie imi place tare mult, asa ca :

2 comments:

Anonim spunea...

De ce să faci ceva şi pentru ceilalţi? Fii măcar uneori egoistă, şi fă câte ceva doar pentru tine!

Alice. spunea...

Fac destul de des lucruri DOAR pentru mine... tocmai asta era ideea!
Dar bine ai venit! :)

Trimiteți un comentariu