duminică, 4 iulie 2010

Imi place...

Imi place sa traiesc, sa vorbesc mult si sa citesc...
Imi place sa iubesc si sa cant, cu toate ca nu sunt prea priceputa la niciuna din astea doua.
Imi place toamna; e cel mai frumos anotimp.
Imi place ploaia... oricand, oriunde, si bineinteles curcubeul de dupa ea.
Imi place ceaiul bun si mancarea facuta de mami.
Imi plac diminetile de insorite de vara si cele in care ma trezesc, privesc pe geam si vad totul acoperit de zapadaaa. am uitat sa spun : imi plac si oamenii de nea :x.
Imi place sa stiu ca pot face atat de multe, dar totodata sunt muuulte pe care nu le pot face, si nu le voi face...oricat de mult as fi tentata. Promit!
Imi place muzica data la maxim si plaja goala...
Imi place rasaritul dupa o noapte nedormita si apusul dupa o plimbare luuunga.

0 comments:

Trimiteți un comentariu