joi, 1 iulie 2010

Oficial nu mai sunt boboaca !

Offf...a fost prea scurt anul asta scolar. A trecut atat de repede incat aproape ca nu mi-am dat seama.
Si da, din seara asta, oficial nu mai sunt boboaca pentru ca astazi s-au afisat listele cu repartizarea in licee a celor de clasa a 8-a, actualii boboci de fapt...
Cand am vazut ca toti fostii mei colegi de generala, mai mici cu un an aveau la status numele liceului in care au intrat, m-a incercat o stare de melancolie, de regret, de invidie. Desi pare putin ciudat, ii invidiez pe cei care acum sunt buimaci, speriati, intr-o totala ceata si care nu sunt pe deplini convinsi ca au facut alegerea potrivita. Cred ca mi-a placut sentimentul ala... sau cel putin a fost interesant, chiar daca atunci abia asteptam sa treaca primul an, "sa fiu si eu mare", sa vina alti bobocii, care sa nu fie in aceeasi generatie cu mine, si pe care sa ii pot speria si teroriza [asa cum cei mai mari cu un an nu mi-au facut mie, si pentru asta le multumesc >:d<]. Si referitor la nesiguranta...am stiut de la inceput de ce aleg liceul asta, iar senzatia ca "nu am venit in locul potrivit" a fost doar o chestie de inceput [ care mi-a trecut dupa primele 3 zile petrecute aici :P ]. Iar daca ar trebui sa mai fac de 100 de ori aceeasi alegere, nu as schimba nimic si as proceda asa cum am si facut-o.
Anul asta au mai crescut putin mediile. Putin, putin, dar important e ca se poate.
Stiinte ale nat.: 9.34
Mate-info: 9.39
Facand o medie a ultimelor medii, anul acesta m.g. a crescut cu 6 sutimi, [adica de la 9.3 , obtinut din 9.33 m-i si 9.27 s.n.] la 9.36.  :d
Trecand peste toate chestiile care tin de cifre, procentaje, elemente chimice, procariote, eucariote, scriitori francezi si spanioli, mari fizicieni si cativa vectori [cum altfel fara mate?], Mishu e si locul in care te distrezi, te imprietenesti si nu in ultimul rand inveti de la oameni sa fii om.

3 comments:

Anonim spunea...

frumoasa descrierea ;;);;)

Anonim spunea...

Ba înca ești boboacă... și așa vei rămâne

Anonim spunea...

p

Trimiteți un comentariu