luni, 29 noiembrie 2010

Pe tine ce lucruri te fac sa zambesti?

N-am mai scris de mult...
N-am mai scris de mult timp si ma simt rusinata ca nu pot sa-mi fac timp pentru lucrurile care imi plac atat de mult...
Offff!
Dar azi scriu! :) Despre toate lucrurile care ma fac sa zambesc...

Sambata trecuta, veneam de la P.Romana spre casa... Eram in metrou. Cred ca toata lumea a trecut cel putin o data prin starea in care eram eu atunci. Ce?! Nu vi s-a intamplat niciodata sa nu aveti chef de nimic, sa fiti obositi, cu mult bagaje dupa voi, cu sute de chestii de facut si cu prea putin timp? Nu stiu cum fac, ca mie mi se intampla mai mereu. Priveam in gol si nu am observat ce era in fata mea : un baietel de vreo 2 anisori si jumatate care imi zambea atat de larg, incat nu puteam sa nu intru in jocul lui. I-am zambit si eu si mi-am dat seama ca deja ma simt mai bine.
Inca o chestie care ma mai face sa zambesc? Pai, de ceva timp mi se mai spune si fluturas... Cum as putea sa nu ma incante asta, si sa nu-i multumesc printr-un zambet?

Ahh! Si mi-am amintit de Un zambet pentru tine...
Parca mi-e dor...

3 comments:

Anonim spunea...

Zâmbeșteeeeee!

Diana spunea...

Puterea unui zâmbet e foarte mare...

Anonim spunea...

zambete si copii, reteta pentru o zi grozava!
Odata un copilas a inceput sa fuga cu mainile ridicate spre mine razand si vorbind asaa plin de incredere si fara grija! Cand a ajuns la un pas de mine s-a oprit debusolat si mai apoi a fugit inapoi la mami, dar m-a inveselit de numa.

Trimiteți un comentariu