vineri, 5 noiembrie 2010

POT pentru ca VREAU !

Astazi imi spun :
POT pentru ca VREAU !
-------------------------------------------
Asta e un post pe care il incepusem pe 25 octombrie... Nu am vrut sa il postez atunci pentru ca mi se parea ca nu e gata, ca trebuie sa-i mai adaug ceva. Dar poate ca si timpul a avut o influenta...nu mai am timp de nimic. 
Acum o saptamana auzisem la liceu ca se va face inca o piesa, si nu orice piesa, ci un musical! Little Mermaid...
Imediat am dat fuga, mi-am luat de pe internet versurile, si am inceput sa ma regatesc pentru rolul Ursulei, bineinteles!
(Ariel mi se parea cam prea dulce, afectata, si asa mai departe, plus ca e soprana...). Deci, nu!
Imi spuneam ca pot pentru ca vreau...

Am dat auditia, dar nu am luat.
In schimb am ramas cu ceva, am ramas cu POT pentru ca VREAU!
Mi-am dat seama ca nu e cel mai important sa ajungi la obiectivul propus, si drumul pana acolo.
Eu am muncit! Stiu ca am muncit si ca o voi mai face cu orice alta ocazie. Zic ca a meritat sa incerc...
Si mai zic ca m-am simtit implinita ca am dus melodia pana la capat, chiar daca nu am luat rolul. Implinita ca cineva a vazut cat m-am straduit, m-a ascultat, si mi-a spus "Felicitari!".
Azi stiu ca am putut, chiar daca nu a fost la nivelul dorit...

POT! :)
Si cum ar spune ea,
TRUE? YEEES!

4 comments:

Ovidiu spunea...

Buna! Am intrat acum cateva zile pe blogul tau , dar azi mi-ai atras atentia prin postul asta.Mi-ar placea daca am mai discuta pe messenger, am vazut ca faci teatru , poti sa lasi un id de messenger pe contul de email ?.. sau daca nu, adauga tu idul meu, e acelasi ca si casuta de email numaica nu are @gmail.com .

Anonim spunea...

ursula e mult mai cool decat ariel ;)
ma bucur ca esti atat de optimista :)

Alice. spunea...

Pai, totul trebuie sa inceapa de undeva, nu?
Si daca nu de la mine, atunci de unde?
Sper ca esti macar atat de optimista pe cat sunt si eu.
:)

Isis spunea...

"Lumea nu e a celor ce pot, ci a celor ce vor" a spus Goethe. Sunt cuvintele care m-au tinut in viata atunci cand am ratat admiterea la medicina. Le-am scris pe caietul de chimie si le citeam zilnic. Apoi treceam la invatat!... ;)

Trimiteți un comentariu