vineri, 5 noiembrie 2010

Ziua lui Mishu!

Astazi a fost a 10-a editie a "Scolii pe dos" .
CN Mihai Viteazul -sau Mishu- e sarbatorit in fiecare an de elevi, profesori si parinti in ziua de Sfintii Mihail si Gavril.
Stiu, 8 noiembrie! Insa anul asta a fost sarbatorit mai devreme un pic, organizandu-se "Scoala pe dos"...
Motto-ul : " Azi vedem viata altfel, vedem totul pe dos! "
Tema de anul asta a fost clepsidra...
Fiecare clasa a organizat ceva, de la concursuri la piese de teatru, de la fizica la comentat citate despre timp, de la clepsidra la...noi!
Anul asta am si jucat!
Orpheus a facut "Wedding story" si "Un pedagog de scoala noua", eu fiind tocilara cu codite din ce-a de-a doua piesa, bineinteles.
Apoi am ascultat cateva catece mega-cunoscute, si mi-am dat seama ca noi chiar avem in liceu tipi care canta. Cu adevarat canta!
Am fost placut surpinsa sa aflu ca 2 tipi de la 10 F, si 2 de la 11 H, si-au facut o trupa foarte buna, tinand cont ca sunt la inceput. Si ce puteam asculta mai potrivit decat niste AC/DC ?
Dupa, a urmat corul...
Totul s-a incheiat cu un filmulet de prezentare a tututot ativitatiilor de astazi facut de cei din Guvernul Elevilor, si cu afirmatia Ioanei B.:
" Declar Scoala pe dos, pe dos! "


[voi reveni cu mai multe poze]

1 comments:

Anonim spunea...

Ai fost cea mai drăguță tocilară. :D

Trimiteți un comentariu