luni, 25 octombrie 2010

O alta lista...

Am ajuns cu totii sa ne facem liste este liste. Lucruri pe care vrem sa le facem, dar le ignoram, le uitam...
Azi...azi imi fac o alta lista. O lista care nu va ramane undeva, acolo, uitata intr-un coltisor...
Azi...parca imi e dor de niste teatru. Nu am mai vazut o piesa din stagiunea trecuta.

Dupa ce am citit muuulte cronici, m-am decis la urmatoarele:
  • Dragostea dureaza 3 ani  (atat de mediatizata in ultima perioada, incat mi-a starnit putin curiozitatea, chiar daca nu sunt de acord cu afirmatia asta. Dragostea nu dureaza 3 ani...dragostea adevarata dureaza o viata)
  • Rinocerii   (cred ca e ceva inedit...)
  • Hangita  (nu mi s-a parut un subiect extraordinar, insa in rolul principal joaca profa mea de la actorie, deci trebuie sa vad asta!)
  • Te iubesc! Te iubesc? 
  • Si caii se impusca, nu-i asa?  (un spectacol cu Maia Morgenstern, e de ajuns sa stiu asta. Plus ca am inteles ca si motivul central al piesei ar avea un subinteles...)
  • Profu' (piesa asta mi-a fost povestita, sa zic asa, de o colega acum ceva timp; desi am vazut ca nu se mai joaca, inca sper ca se va face undeva...)
  • Don Quijote (dupa cat am studiat opera asta in generala, chiar sunt curioasa de cum ar arata o adaptare teatrala...)
  • Egoistul
  • Livada de visini
  • Lectia
  • Sinucigasul
...si mai sunt, si mai sunt!

0 comments:

Trimiteți un comentariu