duminică, 24 octombrie 2010

Secretul ochilor mei?


- Eşti frumoasă...
- Ba nu! Dar ce-ţi place cel mai mult totuşi?
- Ochii, zâmbetul... năsucul. Ah, şi părul! Părul e superb...

Ştii care e secretul ochilor mei?
În mod normal, nu ţi-aş spune asta, dar acum simt că plutesc de'a dreptul pe valul uşor al dragostei...
Am ochii frumoşi pentru că te privesc pe tine!
Lumina din ochii mei, ţi se datorează ţie!
Tu îmi dai lumina aia, lumina aia e a ta...iar tu eşti lumina mea!
Sclipiriciul ochiilor mei ţi se datorează, şi el, tot ţie...
Tooate aceste sentimente pe care le simt pentru tine îmi înfrumuseţează ochii...iar toate sentimentele le trăiesc mulţumită ţie!
Iar atunci când nu te privesc, păstrez în mine ultima poză, ultima imagine a ta care mi-a rămas în minte; şi orice aş face, ea e acolo... Aşa că, la fiecare pas şi clipire, te simt lângă mine, te simt privindu-mă cu ochii-ţi superbi...şi asta îi face şi pe ai mei, aşa frumoşi cum ţi se par ţie.

Zâmbeşte, Micul meu prinţ! :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu