marți, 5 octombrie 2010

Preselecţii

După cum bine ştiţi, sau poate nu, liceul nostru are o trupă foarte bună de teatru, Orpheus.
Astăzi au avut loc preselecţiile şi a fost atât de draguuut!
Eram aproape toţi din trupa veche, câţiva de a 10-a care doreau să intre în trupă şi în rest boboci.
Ştiu...sună destul de răutăcios din partea mea. Adică, sunt doar cu 1 an mai mare decât ei.
Dar ei sunt boboci, şi trebuie să fie "torturaţi" , deşi cei care sunt acum a 11-a, s-au purtat foarte frumos cu mine în anul de bobocie.
Primul lucru, sau prima probă a constat în citirea şi interpretarea unor aşa-zise înjurături din câteva opere ale lui Shakespeare.

[Ah, trebuie să caut şi eu toate cuvintele urâte ale lui Cervantes! Bună idee...]

Apoi, fiecare participant a recitat câte o poezie, a spus un monolog şi, în funcţie de cât de bună i-a fost vocea, ne-a şi cântat.
Am avut de învăţat ceva de la un tip: nu trebuie să ai o voce minunată că să încerci.
Nu putem spune că nu ne-a plăcut tipul...dincontra. Din punctul meu de vedere a dat dovadă de curaj.
Bineînţeles că mi-am amintit cum eram eu exact acum fix un an!
Sau nu... anul trecut preselecţiile au fost pe 1-2 octombrie.
Aveam super multe emoţii.
Trebuie să recunosc că m-am recunoscut puţin în imaginea bobocilor de anul ăsta, care nu înghiţeau, nu respirau, aveau privirea fixată într-un anume punct imaginar şi spuneau textul tremurând.
Ce mi-a plăcut foarte mult a fost că la final am rămas toţi cei vechi - şi profa bineînţeles - şi am hotărât cine intră şi cine nu. Fiecare dintre noi a acordat (sau nu) câte un vot tuturor celor care şi-au luat inima în dinţi şi au încercat.

Aşa ne-am îmbogăţit trupă cu vreo 9-10 noi talente!

0 comments:

Trimiteți un comentariu