duminică, 14 noiembrie 2010

Sau altfel !


Sfarsit de saptamana...sfarsit de gandire incuita: mi se deschid atatea noi orizonturi!
Saptamana asta am invatat ceva, sau si saptamana asta am mai invatat ceva!
Inainte, ma gandeam ca exista doar doua cai: eu aici, el acolo sau el acolo, eu acolo (varianta fosrte putin probabila).
Dar intotdeauna exista inca o cale, o varianta, o optiune! Totul depinde de noi, de cum gandim si, poate, si de cat de mult ne iubim.
Imi e greu sa vorbesc despre subiectul asta... E ceva ce nu pot sa descriu, e ceva ce am simtit si sunt atat de recunoscatoare pentru asta.
Azi nu-mi mai e frica de distanta. Eu o sa-mi vad de Medicina mea in Barcelona, iar tu de Economia ta...oriunde. Ce conteaza?!
Azi sunt dispusa sa renunt la multe pentru ceva, ceva ce ma face un tot.
Multumesc!


UPDATE:
Sfarsit de saptaman plin de optimism!
...chiar daca, recitind, si mie mi se pare cam ciudat.

0 comments:

Trimiteți un comentariu