miercuri, 2 septembrie 2009

wake mw up...when august ends!

Parca nu suna la fel de bine ca "wake me up when sept. ends".
Si uite ca s-a dus si luna august :) si chiar vreau sa fiu "trezita" cand se va termina septembrie...cand imi voi cunoaste deja colegii,dar si mai si profii :-s. Cu ceva noroc,destul creier si inca cateva tehnici noi de copiere va trece si "bobocia".
Cei mai frumosi ani...cat de importanti mi se par! defapt cred ca sunt,nu mi se par.
Oricum ma simt ca la cea mai frumoasa varsta. Simt ca totul este atat de aproape de mine si ca absolut nimic nu-mi este imposibil acum. E ca si cum o intreaga galaxie lucreaza pentru ca eu sa ma simt asa. :-? mai stii ?!
Maine voi trece pe la liceu sa vad daca s-au facut repartizariile pe clase. Nu stiu de ce presimt ca voi fii la hash [ 9 H-sounds good].

2 comments:

zuzu spunea...

Oare de ce presimti ca 9H? :))
Si nu doar suna bine, chiar este bine!

Anonim spunea...

esti la H sau ma rog ai fost ;))
Robb.

Trimiteți un comentariu