sâmbătă, 12 iunie 2010

DA...

DA, sunt nebuna...si da, imi place.

pentru ca suuunt:
  • amuzanta
  • excentrica
  • sceptica (mai tot timpul)
  • frumoasa
  • sacaitoareee (uneori, doar)
  • ciudata
  • bruneta si creataaa :x
  • desteapta. pentru ca pot !
  • ambitioasa
  • nervoasa
  • fata in rochia rosie pe care trebuie sa o observi
  • buna la piatra, foarfece, hartie
  • extraordinara cateodata
  • dar extraordinar de stupida alteori
  • prietenoasa
  • sexi
  • rea
  • buna
  • rautacioasa
  • apoi iar buna...
  • iubitoare de frumos [tot de inseamna "frumos"]
  • incantata atunci cand vad un curcubeu
  • praf la mate :d
  • admiratoare a lui hitler, dar nu in totalitate...
  • obsedata ca arat groaznic
  • profunda... iar in momentele mele de "profunzime" deplina, intotdeauna trebuie sa se gaseasca cineva care sa spuna o tampenie...
  • gospodina. :d si chiar imi place sa gatesc 8->
  • cu accent spaniol :x
  • prostofoba
  • iubitoare de pisici, si alte animalute...
  • o eleva rea, o sora rea, o fiica rea, o iubita rea, dar o prietena buna

pentru ca sunt eu...si imi place.



iar daca nu ma urasti, cu singuranta ma vei iubi :)

2 comments:

Anonim spunea...

eh mereu ma enervezi dar io tot te iubesc >:d< >:d<
Robb.

Alice. spunea...

stiaaam !
si eu, honey >:d<

Trimiteți un comentariu