luni, 27 decembrie 2010

Sin titulo, solo sentimiento

Ninge incet, cu fulgi mici, dar ninge frumos. Barbia mi-e lipita de geam; privesc in sus cum norii cad usor. Am aburit geamul... Offf! Imi amintesc de o inimioara facuta mai devreme, dar n-o mai gasesc. Incerc sa aburesc toata partea asta din geam, devenind din ce in ce mai trista.
Zaresc un "A" si un "R" incadrate intr-o inimioara... Uite-o!
Aici era!
Si e atat de bine sa te simti scufundat pana la gat in paginile unei carti bune -"O pagina de dragoste" de Emile Zola-, intr-o zi friguroasa in timp ce stai langa caloriferul incins si mai privesti din cand in cand fulgii.

Cred ca ne trebuie atat de putin pentru a fi fericiti! Unii se tem de acel putin, insa eu il primesc bucuroasa.
Sunt fericita!, imi spun in gand...
Ah! si ce frumos se vad copacii.

0 comments:

Trimiteți un comentariu