joi, 16 decembrie 2010

Let it snow!

Oh...s-au intamplat asa mult in ultima perioada.
Sfarsitul saptamanii care tocmai a trecut s-a incheiat asa frumos... printre aplauze, flori, felicitari si multe imbratisari la piesa "Omul cu o singura apripa".
Apoi, saptamana a inceput dragut de tot : cu multe urari, si multi pupiiiici; de data asta dati, nu primiti.
Marti am dat ultima teza si am putut in sfarsit sa respir linistita... A fost teza la romana (care ma asteptam sa fie ingrozitor de grea) unde cred ca o sa iau o nota bunicica.
Ieri a fost ziua in care toata lumea a fost mai copilaroasa decat de obicei... sau cel putin eu si colegii mei de clasa.
Iar azi...azi absentez la prima ora (fizica) pentru a scrie acest post. In fond, ce-i mai important: ora de fizica sau placerea mea de-a scrie?!


... si desi nu ninge (Offf!), eu cant! :)
"Let it snow! Let it snow! Let it snow!..."

4 comments:

Anonim spunea...

... and may that every snowflake be a fulfilled wish!

isis spunea...

Un Craciun linistit si frumos, Alice!

http://www.youtube.com/watch?v=7b0LS3BSy3E&feature=player_embedded

adizzy spunea...

ce dor imi fac postarile tale de liceu :)indeed let it snow, eu ma pregatesc sa ies cu sania :p

Alice. spunea...

ah, ce draguuut ;x
trebuie sa nu mai ratez datul cu saniuta si anul asta!

Trimiteți un comentariu