vineri, 20 august 2010

My dear, Lizzi

Ieri mi-am pierdut pisica...a nu stiu cata oara, de altfel.
De fapt, am pierdut-o in felul meu de a pierde lucruri. Trebuie sa spun ca pierd foarte multe chestii, pentru faptul ca nu mai stiu unde le-am pus... Apoi le gasesc intotdeauna la locul lor.
Dar ieri, mi-am pierdut pisica.
Am cautat-o in balcon, la mine in camera, in baie, in camara, debara si...in sifonier -locul unde ii place ei cel mai mult sa doarma-. Nu era...
Am gasit-o intr-un sfarsit dupa cateva zeci de minute de cautare, cand, suparata ca am trezit-o din somn, s-a dus la bucatarie sa pape putin. Ea dormise in tot timpul in care eu imi faceam griji.
Ah, si nu va spun unde dormea. :))
Cand in sfarsit am vazut-o, imi venea sa o pupicesc si sa o bat in acelasi timp. De ce nu imi raspunsese, cand am strigat-o incontinuu?
Pffffiuh, bine macar ca e bine.


Ma gandeam dupa ca totusi ea e foarte fericita.
Cred ca mi-ar placea cateodata sa fiu in locul ei, dar atunci cand o trag de coada sau o ud [uraste asta] nu!
Totusi, imi iubesc pisicuta...
O am de 7 ani, adica de cand aveam eu...9 ani! Si eram micuta si imi amintesc ca prima data cand am vazut-o, a luat-o sor'mea in brate si nu ii mai dadea drumul; iar eu eram foarte suparata ca nu ma lasa si pe mine sa o tin :( . De abia asteptam sa ajung acasa [pe vremea aceea stateam la un bloc cu 10 eteje] si sa o arunc pe toboganul de la ghena.
Stiu...suna pe atat de ciudat, pe atat de urat/ sadic.
Cum am intrat cu ea in casa, i-am dat laptic, apoi a inceput sa vomite si s-a pitit dupa pat pana a doua zi...
"Dupa ce ca e primul meu anumalut, mai e si bolnav."
Apoi, a trebuit sa-i alegem numele.
Cum sa o cheme? cum sa o cheme?
Intr-un sfarsit a ramas numele de "Lizzi"...dupa multe alte nume.

Stiu ca dupa am rugat-o pe mami sa faca clatite si spre surprinderea mea, i-au placut si ei. :d
Acum nu stiu daca inca ii mai plac sau nu...pentru ca Lizzi e la regim de ceva vreme. Nu are voie sa manance chiar orice, desi, daca as lasa-o, ea ar putea manca 2 pungi de Chipsuri cu smantana, cam vreo 4 cutii de iaurt si muuulta frisca.

momente iubicioase...

8 comments:

Anonim spunea...

Ai părul în toate părțileeee... Dar sunteți adorabile...
Unde era, până la urmă?

Unknown spunea...

ce sa zic tu mereu uiti cate ceva ;))

Alice. spunea...

Haideee, mai.
Nu pierd mai mult de 5 lucruri pe saptamana! :)

Unknown spunea...

E bine intr-un final ca ai gasito.
Dar unde era?

Unknown spunea...

E bine.
Dar unde ai gasito?

Alice. spunea...

Era in lada de la pat...si pana sa ma gandesc ca ar putea fi acolo, ea a tras un pui de somn.
:d

ioana spunea...

Asa mi se intampla si mie cu Puuuuf:X deci nu te mai vaita:*.

Alice. spunea...

dar nu m-am vaitat. :|
m-am speriat chiar...

Trimiteți un comentariu