vineri, 27 august 2010

~escapadă 2~

Am fugit din nou... În curând o să înceapă iar şcoală, aşa că am spus să profit acum, cât încă sunt în vacanţă şi am fugiiiit! La mare, de data asta. :)
Trebuie să recunosc că niciodată nu mi-a plăcut atât de mult că acum, ţinând cont că nu mă dau în vânt după "mare", ci prefer muntele.

Litoralul românesc a fost că de obicei primitor, găzduind o grămadă de turişti.
Soarele a fost generos, oferindu-mi un bronz intens, iar vremea a fost foarte drăguţă cu noi.
Marea a fost aşa calmă...că doar stând pe faleză îţi doreai să intri în apa care se vedea uimitor.
Am mers cu vaporaşul, am intrat la acvariu, şi m-am plimbat pe faleză...
Nu am apucat să întru la Delfinariu, dar măcar m-am bălăcit în apa mării cât am vrut eu. :)

Cu totul a fost drăguţ şi mi-a plăcut, dar mi-a fost atît de dor de casă...

--------------------------------------------------------------------------------

Home, sweet home!



6 comments:

Alex spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Alex spunea...

ce sweet;;) unde te uitai?:>

Alice. spunea...

Pai, eram pe faleza...apa, valuri, pescarusi, soare. (nu mai stiu exact)
:)

Unknown spunea...

Bravo draga profita de vacanta :D:D

Anonim spunea...

Rochie scurtă <3... Thanks God...
Ai învățat să înoți?

Alice. spunea...

Si am avut una chiar mai scurta decat asta, mai draguta si mai...transparenta. [doar sunt la mare :D ]
Deeeci, un mare ":-P"

Trimiteți un comentariu