joi, 19 august 2010

Viseaza.Traieste.Iubeste.

Stiu ca degeaba dau vina pe altii , cand oricum, vina o port doar eu.
Eu aleg sa-mi complic viata si din fiecare lucru negativ, fie el mic-pitic, eu fac ceva imens...
Si totodata uit sa zambesc, uit ce oameni minunati am langa mine si cat de mult ar trebui sa le multumesc...in fiecare zi. Uit cat inseamna o imbratisare, sau un "te iubesc" emotionat. Uit sa ma bucur ca le-am auzit vocea persoanelor dragi, sa afara e senin si frumos, ca sunt sanatoasa, ca exist.



Dar azi: visez, traiesc, iubesc...
Fa-mi o favoare si...adu-mi tu aminte maine.

3 comments:

Anonim spunea...

Astfel de zile au mai fost și cu siguranță vor mai fi. Nu trebuie să le ținem minte, trebuie să le lăsăm să treacă și să păstrăm doar amintirile pe care ni le dorim.
BIIIG smile!

Alice. spunea...

Mersi...pentru tot. :)

ioana spunea...

Iti amintesc eu astazi... Viseaza.Traieste.Iubeste.

Trimiteți un comentariu