luni, 13 septembrie 2010

Prima zi de clasa a 10-a

De cum am intrat în curtea liceului am fost mirată... Waw! dar parcă nu este chiar aşa multă lume cum mi s-a părut mie anul trecut. Poate că numărul a rămas acelaşi, eu m-am schimbat, văd altfel sau m-am obişnuit...nu ştiu care variantă e corectă!
Am păşit astăzi într-o clădire pe care aproape că nu am mai recunoscut-o...
O clădire reconsolidata, fără parchet care să scârţâie la fiecare pas, fără pereţi scrajeliti, fără geamuri vechi... Şi cu toate astea, parcă îmi plăcea mai mult vechea mea clădire (deşi e una şi aceeaşi) aşa cum era...neconsolidata.
Am primit manualele şi orarul, iar pentru prima data mi s-a părut că fac parte din cea mai organizată clasă.
(Dar totuşi nu va spun la ce clasă sunt - A sau H - şi va las pe voi să ghiciţi asta!)

Orarul este relativ OK. Am 29 de ore, nimic prea mult sau prea puţin...
Ba da! e ceva care nu îmi place totuşi... Am 1/2 de oră pe săptămâna de muzică şi desen. Asta înseamnă că într-o săptămâna voi face muzică, iar în următoarea desen.
Păcat!
Sunt 2 dintre cei mai tari profesori... ( profa de muzică şi proful de desen ). Offf, şi promit că anul asta nu voi mai chiuli de la nicio oră de'a lor, mai ales când ştiu că în a 11-a, nu voi mai avea deloc muzică/desen...

Poate e ciudat, dar mă simt mai motivată ca niciodată...
Anul ăsta vreau mai mult de la mine!


P.S. vă las şi o melodie ( desi e veche, e inca pe placul meu ) :



-iar melodia inca nu merge...-

4 comments:

Unknown spunea...

Esti la A dupa cum te-am mai zis si aseara. :P:P
Sa ai un an nou bun. :*:*:*:*:*

Anonim spunea...

Cum la A ? :( Ba nu, nu e la A, e la H.

Alice. spunea...

hehe...
ce draguti sunteti :)
A sau H...important este ca eu cred ca am luat decizia corecta, nu?

Alyssa spunea...

Normal ca ai luat decizia corecta :) Cum crezi tu asa e cel mai bine ;)) La noi sunt multi boboci, numarul a crescut cu mult fata de anu trecut :| mai ales ca sunt clasele de 30 acum...

Trimiteți un comentariu