sâmbătă, 11 septembrie 2010

Sâmbata, ora 4 !

Ce fac eu sâmbată?
Sâmbăta merg la cursuri, la cursurile mele de teatru...
"- Una din noi doua trebuie sa moara!
- Sa vedem care!"
Dar să vă spun despre ce este vorba, mai pe larg. :)
Am început acum 3 ani, adică din septembrie 2008, nişte cursuri de teatru la o şcoală pe care mi-o recomandase o colegă.
Îmi amintesc şi acum cum m-am dus în prima zi, (sâmbătă, 6 septembrie) de mânuţă cu Mami, temătoare de ce s-ar putea întâmpla.



De fapt, ce s-ar fi putut întâmpla
aşa rău? Nimic, bineînţeles. Însă era acea teamă de necunoscut, pe care -recunosc!- o aveam şi o am!



D'ale Carnavalului
Am fost atât de încântata încă de la primul curs. Si de atunci, în fiecare sâmbată ma urcam în metrou, coboram la statia Piata Romană, mai mergeam 2 minute pe jos si ajungeam. Nu e chiar un loc extraordinar, cursurile se tin la parterul unui bloc, o cladire obisnuită, pe care dacă ai privi-o de afară ai crede ca nu se întamplă ceva iesit din comun acolo. Nu-i adevarat! Acolo se schimbă oameni... Copii si adolescenti care muncesc si muncesc alaturi de niste profesori cu adevarat profesori.
Cursurile erau tinute de 3 profesori, 3 actori de fapt...în perioada anului scolar -din septembrie pana in iunie-.

"-Eu nu blestem!
Dar sa o îngroape fara fanson pe cap si fara
 papuci in picioare!
-Maica Precista si Sfanta Filoftea! "

În primul an accentul s-a pus mai mult pe exercitiile de improvizatie, dictie si respiratie.
Anul doi...a fost putin mai greu, fiind mereu pusi la munca, pentru pregatirea a doua piese, cate una pe semestru.
Iar astazi am fost la primul curs din anul al 3-lea.
Ne-am întalnit cu totii, si desi eram convinsi ca anul ăsta va fi putin mai greu chiar decat a fost pana acum, ne-am inarmat cu multa ambitie, rabdare si dorinta de munca, gata sa punem pe picioare urmatorul proiect!


Gaitele






 
Am pus si cateva poze de la cele doua piese din anul al 2-lea : D'ale carnavalului si Gaitele!



Asta fac eu...
Tu ce faci sambata, la 4?

6 comments:

Alyssa spunea...

Cat de tare, mereu mi-a placut teatrul :)
Bafta in continuare!

Alice. spunea...

Mersi, mersi! :*
Deci, tu ce faci sambata la 4? :)

Anonim spunea...

Nu-ți spun ce făceam sâmbăta asta la 4. :P

ioana :X spunea...

lectiile de actorie au fost mirifice si a fost cel mai bun lucru care mi s`a intamplat. bine, am avut si colegi super... ca tine. dar profesorii au fost minunati. stii ce fac eu la 4 in fiecare sambata? sunt la actorie. cu tine. ce altceva mai incredibil puteam face? iti zic eu... nimic.

Alice. spunea...

Ahh, ioana >:d<
Love you, scumpo...

[si ai vazut? am pus si poza aia in care ne priveam noi malefic! poza aia draguta, dupa care a urmat bataia :x]

Diana spunea...

Felicitări pentru această preocupare frumoasă!

Trimiteți un comentariu