duminică, 12 septembrie 2010

A sau H ?

Azi e ultima zi de vacanţă...
Îmi amintesc că anul trecut, chiar în ultima zi de vacanţă, am primit un mesaj foarte draguţ : "enjoy your last day as a non-highschool student" sau ceva in gen! :)
Nu îmi vine să cred, cand a trecut aşa repede totul?
Sunt a 10-a acum. Dar nu stiu să vă spun chiar la ce clasa de a 10-a...
Iniţial am fost la H -mate-info- , dar în vacanţa de vară, prin iulie, mi-am depus cererea pentru a mă muta la A -ştiinţe ale naturii-. Vacanţa a trecut, iar eu nu am aflat încă daca mi-a fost aprobată cererea sau nu...

Cred ca niciodata nu am fost mai aiurita ca acum...
Deci, la ce clasa sunt?
Habar nu am!
Voi afla de abia mâine...

Dar până atuuunci, mai e!

Enjoy your last day of summer vacantion, even you're highschool student or not! :)

3 comments:

marrynusha spunea...

succes in noul an scolar:)

Alice. spunea...

O sa am nevoie... :)
Mersi. si tie!

Alyssa spunea...

Asa e...incepe scoala!
Eu una abia astept ;)) Iti zic si eu succes :*

Trimiteți un comentariu